wtorek, 31 maja 2011

Wino na lato: Primavera Rose



Dzisiaj wino podobne do opisywanego już przeze mnie Mateus. Butelka również pękata, klasa podobna, pochodzenie portugalskie. Smak wydaje się nieco szlachetniejszy - to bardziej wytrawna truskawka niż słodka malina. Jest półsłodkie i lekko musujące. Nadaje się do picia po upalnym dniu i lekkiej kolacji.


Mogę polecić je także jako bezpieczne wino bankietowe. Miałem okazję zobaczyć jak odbierane jest na dużym przyjęciu - schodziło bardzo dobrze budząc sympatię nawet osób nieprzekonanych do wina. Jeśli potrzebujecie dobrej jakości truskawkowego "soczku", który można popijać w trakcie pogawędki między posiłkami  - Primavera się sprawdzi. Przy tym jest to wino budżetowe - kosztuje maksymalnie 20 zł.

wino: Primavera Rose, półsłodkie
importer: Grand Cru
cena: 20 zł

6 komentarzy:

  1. dostałam taką buteleczkę na urodziny i szczerze mówiąc, byłam zachwycona owocowym smakiem. problem mam niestety ze znalezieniem go w pobliskich sklepach, a szkoda, bo warte zakupu. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprzedawany jest w sieciowym sklepie Dobre Wina i przez internet także - dobrewina.pl Lubię ich, więc reklamuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego wina nie znałam, ale zapisuję nazwę, a wracając do wspomnianego przez Ciebie wina Mateusa to właśnie pojawiło się znów w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno przetestuję, gdy tylko pojawi się w zasięgu mojego wzroku:) skoro jest smaczny jak mateus, a nawet lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne winko :) lubię słodkie i półsłodkie! jak przetestowane i dobre, to i ja muszę kiedyś przetestować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne winko, nie spotakałam się z nim. Musi być pyszne lekko schłodzone, jeśli jest delikatnie musujące.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Jeśli komentujesz jako "anonimowy" podpisz się jakoś, żebym wiedział jak się do Ciebie zwrócić.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...